Love Moon Winalite Marketingterv
A gyártó cég a Love Moon menstruációs és intim betéteket hálózati értékesítés útján teszi elérhetővé.
Kereskedelmi egységekben és üzletekben nem kaphatóak.
Bárki lehet a Winalite üzleti, illetve fogyasztói partnere egy egyszeri 11 eurós regisztrációs díj befizetésével,
és a 4 regisztrációs készlet egyikének megvásárlásával .
A betéteket dobozban lehet megvásárolni .
Egy doboz tartalma:
- 10 csomag nappali menstruációs betét, csomagonként 10 db betét
- 4 csomag éjszakai menstruációs betét, csomagonként 8 db betét
- 5 db tisztasági betét, csomagonként 30 db
A 19 csomag összesen 282 darab betétet tartalmaz.
Az új csatlakozó a regisztrációs dobozokat darabonkénti 70 eurós regisztrációs áron kapja meg.
Regisztrált tagként minden további dobozért 10%-al kevesebbet, 63 eurós nagykereskedelmi árat fizet.
A megvásárolt dobozok tartalmát felhasználhatja saját célokra, használhatja reklám és marketing célokra,
vagy értékesítheti 99 eurós kiskereskedelmi áron, 36 eurós dobozonkénti nyereséggel. Ez lehet az első,
közvetlen bevételi forrásunk a Winalite üzleti vállalkozásunkból.
A csatlakozni nem szándékozó rendszeres vásárlóinknak csomagonként is árusíthatjuk .
A menstruációs betétek csomagonkénti ára 1300 Ft, az intim betéteké 1800 Ft.
Most lássuk a 4 csatlakozási lehetőséget.
Az első pozíció az EZÜST fokozat, ami 1 darab 70 eurós doboz egyszeri megvásárlásával érhetünk el.
A második pozíciót, az ARANY fokozatot 5 dobozzal 350 euróért kapjuk meg.
A harmadik, a PLATINA fokozat 12 dobozzal 840 euróba kerül.
A legmagasabb, GYÉMÁNT fokozatba 30 dobozzal, 2100 euróért kerülhetünk.
Ezeket a pozíciókat tehát a csatlakozásunkkor vásároljuk meg. Jól meg kell gondolnunk mennyit akarunk
keresni a Winalite üzletben, mert a befektetésünk arányában részesedünk a csoportunk pontforgalmából.
A csatlakozáskor kiválasztott alacsonyabb pozíciónkon az aktuális havi ciklus végéig csak egyszer
emelhetünk és csak egy pozícióval magasabbra. A megvásárolt pozíciónk végleges és megváltoztathatatlan .
A későbbiekben még majd szó lesz a pozíciók fontosságáról.
Térjünk rá a csoportépítésre. A Winalite rendszerében mindössze 5 közvetlen első vonalas csatlakozónk lehet.
Ezzel 5 lábat tudunk elindítani. A további munkatársainkat ezekben a lábakban mélységbe regisztrálhatjuk,
mondjuk olyan alsó vonalas munkatársunk alá, akinél van még szabad hely.
Az általunk szponzorált, akárhányadik mélységbe regisztrált munkatársunkat a rendszer mindig első
vonalasként kezeli. A csoportunkat mélységben a végtelenségig építhetjük.
A csoportforgalmunk elszámolási rendszere nagyon egyszerű. Egy doboznak 50 pont értéke van.
A csoport által elért pontforgalom 10%-át szorozzuk be 1 pont euróértékével , ami 0,76 euró. Minden a
csoportunkban megvásárolt doboz jutalékéréke 3,80 euró.A heti zárások minden péntek éjfélkor történnek.
A havi elszámolás egy 4 hetes havi ciklus szerint történik, ami a cég által kiadott táblázatban követhető.
Egy példán keresztül bemutatunk egy heti zárást .
Az 1-es láb heti pontforgalma 10 000 pont aminek a 10% elszámolási értéke 1000 pont.
A 2-es láb 8000 ponttal zárt, amiből 800 elszámolási pont . És így tovább a többi lábnál is.
A kialakult pontok alapján a rendszer automatikusan leválasztja aheti aktuálisan legnagyobb
pontértékű lábat. Ez a láb biztosítja a cégfizetőképességét. A 4 megmaradt lábelszámolási pontértékéből,
a tagsági pozíció pontbeszámításával, ami az 1-es pozícióban maximum 500 pont, kiszámolja az aktuális hét
jutalékát. Ami az esetünkben 200+300+500+500=1500 pont. Ezt beszorozva 0,76 euróval megkapjuk az
aktuális hét csoportpontforgalmának a jutalékösszegét, azaz 1 140 eurót.
Láthatjuk , hogy a 2-es láb elszámolási pontértéke 300-al több, mint amire az 1-es pozícióban jogosultak
vagyunk, így ezt nem kapjuk meg. Az 1-es pozíció havi jutaléka, feltételezve, hogy mind az 5 lábelszámolási
pontértéke hetente meghaladja az 500 pontot, maximum 6080 euró lehet. Ez tehát a jutalékaink első tétele.
A csoport és a forgalom növekedése robbanásszerűen megemelheti a lábankénti heti elszámolási
pontértéket , amiből a pozíciónk alapján részesülünk. Ezért fontos hogy minél magasabb pozícióban
regisztráljunk.
A 2-es pozíció pontjogosultsága 1500 pont lábanként, hetente,ami havi 18 240 eurót jelent.
A 3-as pozícióban 6 250 ponttal számolva 76000 euró a jutalékunk.
A 4-es pozícióban maximum 10 000 ponttal elérjük a pontértékekből maximum kifizethető 121 600 eurót
A jutalékok kifizetésének egy feltétele a havi 1 doboz megvásárlása 63 euróért. Amennyiben több dobozt
veszünk egy adott hónapban, a rendszer automatikusan a leggyengébb lábhoz számítja be.
Milyen jutalékokból részesedünk még?
Az ELSŐ JUTALÉK tehát 10% a 4 gyengébb láb forgalmából határtalan mélységből, lábanként maximum
10 000 Pont értékben, ami maximum 121 600 euró lehet. Ezt a tételt az imént részleteztük.
A MÁSODIK JUTALÉK: 10% egy új partner regisztrációs összegéből
I. 1 doboz – 7 €, II. 5 doboz – 35 €, III. 12 doboz – 84 €,IV. 30 doboz – 210 €
A HARMADIK JUTALÉK: 10% a közvetlen csatlakozott üzleti partnerek fizetéséből és az ő két mélységéből.
Azt már tisztáztuk, hogy mélységben szponzorált közvetlen üzleti partnereink elszámoláskor első vonalasként
jelennek meg.
Amennyiben csak 2 lábbal indítjuk a csoportépítést, csak a közvetlen 2 munkatársunk fizetésének a 10%-a jár.
Ha 4 lábunk működik, a kereső munkatársaink és az ő első vonalas kereső munkatársainak a fizetéséből is
jogosultak vagyunk 10%-ra.
Mikor az 5-ik lábunk is aktív, a harmadik vonalas mélységből is kapunk 10%-ot a munkatársa kifizetéséből.
Ez az összeg előre kiszámíthatatlan. Függ a kereső munkatársak számától és a fizetésük nagyságától.
Ez motiválhat minket hogy minél több közvetlen munkatársat csatlakoztassunk, és segítsük őket hogy
minél előbb, minél magasabb fizetést kapjanak.
A NEGYEDIK JUTALÉK: a gyémántfokozatú vezetők csúcsteljesitményeik után kapnak. Ezek külföldi
képzések, hozzájárulás utazásokhoz, autó- és ingatlan vásárláshoz. Ezek a cég által kifizetett jutalékok,
de ne feledkezzünk el a közvetlen eladásunkból keletkezett nyereségről sem.
Ha a bemutatott üzleti lehetőség láttán még nem tudták eldönteni, hogy fogyasztóként, vagy üzleti
partnerként szeretnének csatlakozni, mondunk még egy pár érvet, hogy
MIÉRT ÉPPEN A WINALITE ?
1. Mivel most nyitjuk az európai piacot ezért teljesen szabad területek állnak rendelkezésünkre.
Mindössze 4 konkurensnek nevezhető céggel számolhatunk, de az összehasonlító tesztek egyértelműen
bebizonyítják hogy a Love Moon betétek egyedülállóak.
2. Mivel a termékek felhasználói köre nem csak a hölgyekre korlátozódik, csak a közvetlen elérhető
környezetünkben minimum 10 millió potenciális munkatárs, vagy fogyasztó várja, hogy megszólítsuk.
3. Ez mintegy 20 milliárd értékesíthető csomagot jelent.
4. A termékre nincs hatással semmilyen válság. Válság ide, válság oda, szükség van rá.
5. A termék gyorsan forog. Ha csak az eredeti rendeltetésre használják, és csak a nők, akkor is
minimum havonta szükség van rá.
6. Mivel 20 évig szabadalom védi a terméket, nem kell tartani konkurens cégek megjelenésével.
A marketing terv megismertette Önnel a lehetőséget.
Most Önnek kell dönteni!